PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

De ce am primit această scrisoare de rechemare?

Monitorizăm în mod constant vehiculele în producție și pe teren și am descoperit o problemă potențială la vehiculul tău care necesită verificarea și repararea gratuită a acestuia la un atelier autorizat Ford, fără niciun cost. Detaliile complete ale problemei potențiale pot fi găsite în scrisoarea care ți-a fost trimisă.

Este aceasta o rechemare de siguranță?

Scrisoarea pe care ai primit-o va indica în mod clar dacă problema potențială este legată de siguranță. De asemenea, dacă există un „S” în titlul Field Service Action (FSA), de exemplu FSA 22Sxx, S indică o rechemare de siguranță.

Alte tipuri de rechemări sunt legate de emisii (indicate printr-un „E” în titlul FSA), conformitatea vehiculului (indicată prin „C” în titlul FSA) și o acțiune de satisfacție a clienților notificată de proprietar (indicată printr-un „B” în titlul FSA).

Te încurajăm să faci cât mai curând posibil o programare la un atelier autorizat Ford pentru a verifica și remedia problema potențială. 

 

Trimiterea unui mesaj FordPass pe dispozitivul tău mobil este o metodă de comunicare mult mai rapidă decât utilizarea metodelor tradiționale de corespondență. Întârzierile până la primirea scrisorii tale fizice pot include timpul necesar pentru a colecta numele și adresele clienților de la autorități (dacă sunt legate de siguranță, emisii sau conformitate), urmate de imprimarea și expedierea scrisorilor fizice. Scopul nostru este de a te informa cât mai curând posibil, cea mai rapidă metodă fiind prin aplicația mobilă FordPass. 

Vehiculul meu a fost deja reparat de un atelier autorizat Ford, deoarece am primit mesajul aplicației FordPass și am făcut imediat o rezervare. Acum, că am primit scrisoarea, ce trebuie să fac?

Dacă mașina ta a fost reparată pentru problema menționată în scrisoarea pe care ai primit-o și numărul acțiunii de rechemare corespunde, nu mai ai nimic de făcut și îți mulțumim că ai fost atât de proactiv(ă). 

Mai am întrebări, cu cine pot vorbi? 

Dacă dorești să discuți cu echipa noastră de relații cu clienții, te rugăm să faci clic aici pentru a contacta serviciul de asistență clienți.

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.