Rechemare în service pentru airbagurile Takata
Takata a stabilit că poate apărea un defect legat de siguranța autovehiculelor la unele generatoare cu nitrat de amoniu fără agenți de uscare, din cauza degradării propulsorului care apare după expunerea prelungită la umiditate absolută ridicată, la temperaturi ridicate și la cicluri de temperaturi înalte. În urma testelor și a analizelor efectuate de Takata și de entități independente s-a constatat că există diferențe mari între perioadele de timp în care are loc degradarea propulsorului.
Degradarea propulsorului variază în funcție de diferitele zone climatice, de diferitele mărci și modele de vehicule și de diferitele configurații ale generatorului și propulsorului. În cazul în care propulsorul din dispozitivul de umflare a airbagului s-a degradat, poate apărea o ruptură în dispozitivul de umflare dacă airbagul este activat în urma unui accident. În cazul ruperii unui dispozitiv de umflare, piesele acestuia pot ajunge la ocupanții vehiculului, ducând la vătămări grave sau chiar la deces.
Este important să rețineți că pentru vehiculele care fac parte din rechemările Takata, problema este dispozitivul de umflare a airbagului și nu airbagul în sine. Furnizorul airbagului și furnizorul dispozitivului de umflare a airbagului pot fi diferiți pentru același vehicul; de asemenea, este posibil ca funizorul pentru dispozitivul de umflare a airbagului șoferului și furnizorul pentru dispozitivul de umflare a airbagului pasagerului din vehiculul dvs. să fie diferiți.
În cazul în care vehiculul dvs. este afectat, veți primi o scrisoare de la Ford prin care vă notifică rechemarea. Când piesele devin disponibile, Ford vă va notifica prin poștă că trebuie să programați o întâlnire cu dealerul pentru a aduce vehiculul în service pentru rechemare. În cazul în care vehiculul dvs. întâmpină o problemă între timp, contactați dealerul local.
Pentru a încuraja adoptarea, Ford oferă un Service mobil gratuit la dealerii participanți.