De ce am atins o limită de activare în FordPass?
PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

De ce am atins o limită de activare în FordPass®*?

În FordPass, există o limită a stării de activare a vehiculului. Dacă ai cinci vehicule adăugate în contul tău FordPass şi toate au starea '' în aşteptare'', atunci când se realizează o a şasea cerere de conexiune la un vehicul, apare mesajul Limita de solicitare în așteptare atinsă.

Până la finalizarea procesului complet de activare pentru cel puțin un vehicul, FordPass va arăta starea modemului tău ca neactivat pentru al șaselea. vehicul.

Mai multe informaţii FordPass

Pentru informații mai detaliate despre caracteristicile și funcțiile FordPass, vizitează pagina noastră de asistență FordPass și poți căuta după subiectul preferat.

Categorii de asistență FordPass utile

Informaţii suplimentare

Cum îmi activez vehiculul?
De ce este blocată cererea mea de autorizare?


*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.