De ce FordPass®* arată starea mea de activare ca Indisponibil?
Mesajul de activare indisponibil în FordPass apare dacă soliciți acces la un vehicul activat. Consultă detaliile de mai jos pentru mai multe informații.
Activarea FordPass nu este disponibilă
Selectează lista verticală care include experiența ta cu aplicația FordPass pentru mai multe informații dacă nu te poți conecta la vehicul.
FordPass 5.X Experience
Dacă încerci să te conectezi la vehiculul tău, dar apare o fereastră pop-up cu mesajul „Încearcă din nou mai târziu”, aceasta înseamnă că a existat o eroare și conexiunea nu a putut fi finalizată. Consultă codul de eroare (dacă este disponibil) din mesajul pop-up pentru mai multe detalii.
FordPass 4.X Experience
Dacă încerci să activezi vehiculul, dar primești un mesaj pop-up care te anunță că activarea nu este disponibilă în prezent, atinge OK în mesajul pop-up pentru a reveni la ecranul de pornire.
Notă: Pentru a-ți activa contul, mai întâi trebuie completată solicitarea curentă de activare.
Dacă ai nevoie de asistenţă suplimentară, contactează un Ghid folosind calea Cont > Ajutor din FordPass.
Mai multe informaţii FordPass
Pentru informații mai detaliate despre caracteristicile și funcțiile FordPass, vizitează pagina noastră de asistență FordPass și caută după subiectul preferat.
Categorii de asistență FordPass utile
Informaţii suplimentare
Cum aprob utilizatorii secundari?
Cum solicit accesul la un vehicul activat?
*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.