Nu găsesc niciun abonament disponibil în contul meu Ford - cum procedez?
Asigură-te că ai un cont Ford activ cu aplicația FordPass **descărcată pe smartphone-ul tău. Asigură-te că ai activat și FordPass Connect* în vehiculul tău.
Dacă ai făcut deja aceste lucruri, este posibil să fie necesar să selectezi vehiculul corect din contul tău Ford. Dacă problema persistă, poți utiliza aplicația FordPass pentru a discuta cu un ghid FordPass în secțiunea „Ajutor”, unde poți fie să discuți live, fie să îi suni.
1- *FordPass Connect activează serviciile conectate și este disponibil pe anumite vehicule sau pe vehiculele cu funcție de navigație. FordPass Connect va fi activat la momentul livrării vehiculului. Poți alege să accepți sau nu partajarea anumitor date. Acoperirea și serviciul de date nu sunt disponibile peste tot. Este posibil să se aplice tarife pentru traficul de date. Se aplică politicile de confidențialitate FordPass și Connected Car, disponibile pe site-ul Ford local.
2 - **Aplicația FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone și este disponibilă pentru descărcare. Este posibil să se aplice tarife pentru trafic de date.