Upgrade/Downgrade pentru FordPass Connect
Dacă vehiculul este echipat cu un modem Ford Connect, client are oportunitatea de a efectua un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect (de a dezactiva sau reactiva toate serviciile care adaugă valoare), cu excepţia eCall*.
Printre serviciile care adaugă valoare se numără informaţiile despre trafic în timp real, hotspotul Wi-Fi, serviciul de comandă şi control, localizatorul vehiculului, alertele privind starea şi sănătatea. Un downgrade/o dezactivare înseamnă că vehiculul este „offline” şi nu transmite şi nici nu recepţionează date după realizarea downgrade-ului. În cazul unui upgrade, vehiculul este din nou „online”, pentru a transmite şi recepţiona date. Funcţionalitatea eCall rămâne disponibilă întotdeauna în caz de accident.
Pentru mai multe detalii, consultaţi articolul: Funcţionalitatea eCall.
Pentru a solicita un downgrade/o dezactivare sau un upgrade/o reactivare, clientul trebuie să urmeze aceşti paşi:
Pasul 1: Verificaţi dacă vehiculul dvs. are un modem FordPass Connect:
- Mergeţi la vehicul.
- Apăsaţi pe „Setări”.
- Găsiţi butonul FordPass Connect (dacă nu apare, vehiculul nu are un modem încorporat).
Dacă modemul FordPass Connect este încorporat şi clientul a luat decizia de a efectua un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect (de a dezactiva sau reactiva toate serviciile care adaugă valoare), acesta poate utiliza aplicaţia FordPass pentru a contacta ghizii noştri FordPass şi a solicita prin e-mail „Un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect”. Sau, poate trimite o solicitare prin e-mail către Centrul de Relaţii cu Clienţii Ford din ţara clientului.
Pasul 2: Trimiteţi un e-mail care să includă următoarele informaţii despre proprietarul vehiculului:
- Nume (înregistrat în sistemul Ford)
- Adresă de e-mail (înregistrată în sistemul Ford)
- Număr identificare vehicul (VIN)
- ESN (seria numerică a modemului)
Cum să găsiţi numărul ESN (seria numerică a modemului):
- Apăsaţi pe „Setări”.
- Căutaţi şi apăsaţi pe „General”.
- Căutaţi şi apăsaţi pe „Despre”.
- Căutaţi şi notaţi numărul ESN.
În cazul în care persoana care a contactat Ford nu este proprietarul vehiculului, aceasta trebuie să prezinte o copie a certificatului de înregistrare a vehiculului, pentru a se legitima.
*dacă face parte din echipare