Care este procesul de revendicare a garanției Ford?
PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

Solicitări de garanţie

În cazul în care credeţi că vehiculul dvs. necesită reparaţii şi credeţi că reparaţiile ar trebui acoperite de garanţia vehiculului, programaţi vehiculul la reprezentanţa locală pentru diagnosticare.

După ce o reprezentanţă diagnostichează problema, vor trimite documentaţia de diagnosticare către departamentul de garanţii Ford pentru a confirma acoperirea.

Dacă aveţi probleme, ar trebui să discutaţi cu reprezentanţa care execută lucrările în garanţie, deoarece departamentul de garanţii nu poate fi contactat de public. 

Informaţii suplimentare:

 

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.