Limitarea utilizării funcţiei Auto Start-Stop
Atât la transmisiile manuale, cât şi la cele automate, este posibil ca motorul să nu se oprească, în anumite condiţii, de exemplu:
- Temperatură scăzută de funcţionare a motorului.
- Pentru a menţine temperatura interioară.
- Nivelul de încărcare al acumulatorului este scăzut.
- Temperatura exterioară este prea mică sau prea mare.
- Deschiderea uşii şoferului în timpul deplasării.
- Parbrizul încălzit este pornit.
- În timpul regenerării filtrului de particule diesel.
Doar în cazul transmisiei automate:
- Când centura de siguranţă a şoferului nu este cuplată.
- Unghiul direcţiei este mai mare de 90 de grade.
- Transmisia este cuplată pe sport (S) sau manual (M).
Atât la transmisiile manuale, cât şi la cele automate, este posibil ca motorul să repornească, în anumite condiţii, de exemplu:
- Pentru a menţine temperatura interioară, de exemplu aerul condiţonat.
- Nivelul de încărcare al acumulatorului este scăzut.
- Parbrizul încălzit este pornit.
- Vehiculul dvs. începe să se deplaseze la vale, în poziţia neutră.
Doar în cazul transmisiei automate:
- Când centura de siguranţă a şoferului nu este cuplată.
- Uşa şoferului este deschisă în modul de condus (D).
- Transmisia este cuplată pe sport (S) sau manual (M)
Notă: Dacă sistemul detectează o defecţiune, acesta se opreşte. Dacă rămâne inactiv după ciclul de contact, mergeţi la un dealer autorizat pentru a verifica vehiculul.
Notă: Este posibil ca sistemul să nu funcţioneze dacă lăsaţi conectate sarcinile electrice şi contactul oprit, deoarece acestea vor descărca acumulatorul.
Notă: Pentru vehiculele cu funcţie auto-start-stop, cerinţa acumulatorului este diferită. Înlocuiţi-l cu unul care are exact aceleaşi specificaţii ca cel original.
Informaţii suplimentare