Ford Ranger PHEV
PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

Ford Ranger PHEV

Mesaje cheie: 

  • Ranger Plug-In Hybrid electrifică cel mai bine vândut pick-up din Europa cu capacitatea de remorcare, sarcină utilă și off-road Ranger completă, plus unitate Pro Power îmbunătățită pentru lucru și jocuri în afara rețelei de electricitate.

  • Sistemul propulsor complet nou oferă un cuplu de 690 Nm – cel mai mare nivel al oricărui model Ranger de serie – precum și 279 CP, o autonomie EV de peste 45 km și o încărcare completă în mai puțin de patru ore.

  • Ediția de lansare Stormtrak cu producție limitată conduce debutul global cu un stil exclusivist, specificații standard premium și finisaje unice. 

  • Noul model va fi produs în Silverton, Africa de Sud, alături de alte variante Ranger pentru Europa. Livrările inițiale către clienți sunt așteptate din primăvara anului 2025. 

 

 

Ce ați anunțat?

Ford introduce tehnologia hibridă plug-in în segmentul camioanelor de dimensiuni medii cu primul său Ranger PHEV, iar debutul global de la Hanovra prezintă ediția de lansare Stormtrak cu tiraj limitat.

Care sunt termenele? Care piețe vor fi primele care vor primi Ranger PHEV? 

Producția urmează să înceapă în 2025, cu primele livrări către clienți în primăvară. Ranger PHEV va fi disponibil mai întâi pentru clienții din Europa, Australia, Noua Zeelandă și alte piețe ar putea să urmeze. 

Unde va fi fabricat Ranger PHEV?

Ranger PHEV va fi fabricat la uzina noastră din Silverton din Africa de Sud.

De ce lansați un Ranger PHEV și nu un BEV?

Ranger PHEV reprezintă ce este mai bun din ambele lumi, combinând capacitatea de conducere cu emisii zero și păstrând, în același timp, toate capacitățile principale de remorcare, off-road și sarcină utilă ale noii generații de Ranger, de care clienții noștri ne spun că au nevoie atât pentru muncă, cât și pentru distracție. Credem că trebuie să le oferim clienților „puterea de a alege” pe măsură ce trec la vehiculele electrificate.Corp secțiune

Când pot comanda clienții din Europa Ranger PHEV? 

Procesul de comandă pentru Ranger PHEV este acum deschis în Germania. Procesul de comandă pentru Ranger PHEV pe alte piețe europene este programat să fie deschis în luna noiembrie și vom confirma prețurile pentru acele piețe la momentul respectiv. 

Ce este grupul motopropulsor Ranger PHEV?

Ranger PHEV combină un motor Ford EcoBoost pe benzină de 2,3 litri cu un sistem de propulsie electrică. Un motor EV de 75 kW este integrat ca parte a transmisiei hibride modulare și oferă un cuplu suplimentar pentru a crește performanța remorcării, transportului de încărcături grele și a vehiculului.Corp secțiune

Care va fi raza de rulare pur EV și capacitatea de remorcare a Ranger PHEV?

Ranger PHEV va oferi o autonomie de rulare pur electrică de peste 45 km – autonomia exactă va fi confirmată în scurt timp, când testul final de omologare va fi finalizat. De asemenea, va avea o capacitate de remorcare de până la 3.500 kg în modurile EV Auto, EV mai târziu și Încărcare EV. 

De ce ai ales un motor diesel?

Motorul Ford EcoBoost pe benzină de 2,3 litri cu motor electric și tehnologie cu baterie reîncărcabilă este cel mai potrivit pentru a oferi clienților o deplasare fără emisii de eșapament atunci când este necesar, în plus față de importantele capacități off-road, de remorcare și de sarcină utilă ale următoarei generații de Ranger. 

Ce opțiuni Pro Power Onboard sunt disponibile?

În Europa, clienții pot selecta unitatea Pro Power ca opțiune, cu două opțiuni de puteri diferite – 2,3 kW sau 6,9 kW. Vehiculul are trei prize de curent – două în benă și una în cabină.  Pe versiunea de 6,9 ​​kW, 3,45 kW pot fi extrași dintr-o singură priză pentru benă sau un total de 6,9 kW în ambele prize din benă; puterea prizei din cabină este limitată la 2,3 kW.

 

Care este sarcina utilă și capacitatea de remorcare a Ranger PHEV? 

Modelele Ranger PHEV vor oferi o sarcină utilă de până la 1 tonă și o capacitate de remorcare de până la 3,5 tone. 

 Pachetul de baterii reduce volumul de încărcare al benei de pickup?

Ranger PHEV are o podea a cutiei de încărcare care a fost ridicată cu 31 mm pentru a împacheta bateria de înaltă tensiune, care are un impact minim asupra zonei utilizabile a cutiei de încărcare.

Ce versiuni vor fi disponibile pentru Ranger PHEV? 

În Europa, PHEV va fi disponibil ca XLT, Wildtrak, iar în perioada de lansare, în ediția Stormtrak

Ranger PHEV are un masă brută a vehiculului mai mare?

Ranger PHEV are o masă brută a vehiculului de 3.500 kg, comparativ cu 3.350 kg pentru Ranger ICE, ceea ce reflectă masa proprie mai mare a vehiculului.

Care este capacitatea bateriei Ranger PHEV?

Ranger PHEV are o capacitate a bateriei de 11,8 kWh (utilizabilă).

Care sunt beneficiile în ceea ce privește emisiile de CO2 ale Ranger PHEV?

În timpul utilizării zilnice tipice și dacă clientul încarcă vehiculul în mod regulat, Ranger PHEV va oferi o reducere semnificativă a CO2, oferind în același timp flexibilitate pentru a satisface cerințele clienților. Vom împărtăși detalii mai precise după finalizarea testelor. 

Ranger PHEV va avea diferite moduri de conducere EV?

Da. Ranger PHEV va avea 4 moduri de conducere EV 

  • EV Auto – Auto EV este modul implicit și pornește automat motorul pe benzină atunci când șoferul solicită performanță maximă sau energia bateriei de înaltă tensiune este epuizată. Aceasta va fi o opțiune bună pentru condiții normale pentru mulți șoferi și pentru remorcare și transport de încărcături. Acesta este modul cel mai bun din ambele cazuri.  

  • EV acum – EV acum oferă o experiență de condus complet electrică, fără emisii de eșapament, pe o durată de peste 45 km, împiedicând pornirea motorului, dacă nu este solicitat de șofer. Acest lucru va fi grozav pentru pornirile silențioase de dimineață devreme sau pentru orașele UE în care au fost implementate zone verzi. 

  • EV mai târziu – EV mai târziu oferă șoferilor posibilitatea de a economisi energia din bateria de înaltă tensiune pentru o utilizare ulterioară, cum ar fi intrarea într-o zonă verde sau pentru camping sau muncă 

  • Încărcare EV – Modul Încărcare EV sporește încărcarea la bateria de înaltă tensiune de la motorul pe benzină pentru a crește energia. Un mod grozav pentru un șofer care a uitat să-și încarce mașina sau care trebuie să încarce bateria pentru o utilizare ulterioară pe parcursul zilei. 

Ranger PHEV are aceleași caracteristici off-road și ADAS ca Ranger?

Ranger Plug-In Hybrid vine, de asemenea, echipat cu capacitatea de tracțiune integrală dovedită a lui Ranger (inclusiv cel mai recent sistem e-4WD, cutie de transfer cu gamă duală și diferențial de blocare spate), moduri de conducere selectabile și funcții avansate de siguranță și asistență a șoferului. În plus, adăugarea unității Pro Power, un dispozitiv de avertizare pentru pietoni pentru modul EV 

Este Ranger PHEV compatibil cu oferta integrată Ford Pro?

Da, Ranger PHEV este un alt exemplu al gamei noastre de vehicule Ford Pro conectate și electrificate din Europa, iar clienții vor beneficia de platforma Ford Pro de soluții software, de încărcare și service pentru a ajuta la simplificarea tranziției la vehicule electrificate. 

Ranger PHEV va fi oferit cu soluții de încărcare Ford Pro specifice pentru a sprijini încărcarea acasă sau la locul de muncă?

Ford Pro are o gamă largă de soluții de încărcare pentru a sprijini încărcarea la domiciliu, în depozit sau publică de care pot beneficia clienții Ranger PHEV.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.