PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

De ce telefonul meu nu se conectează la SYNC®*?

Dacă întâmpinați probleme la conectarea (asocierea) dispozitivului celular la SYNC prin Bluetooth®**, cum dacă dispozitivul dvs. nu se conectează întotdeauna la pornirea vehiculului sau dacă dispozitivul se deconectează aleatoriu, urmați sfaturile de depanare de mai jos.

Depanarea dispozitivelor Apple

Dacă sunteți un utilizator de dispozitiv Apple iOS††, completați instrucțiunile specifice Apple din meniul derulant de mai jos înainte de a începe orice depanare specifică generației SYNC.

Reconectare SYNC a dispozitivului Apple iOS (pentru toate generațiile SYNC)

Dacă dispozitivul dvs. utilizează Apple iOS, efectuați următorii pași pentru a vă conecta la SYNC.

  1. Opriți și reporniți Bluetooth-ul cu dispozitivul dvs.
  2. Reporniți dispozitivul.
  3. Anulați asocierea sistemului SYNC al vehiculului de pe dispozitivul dvs.
  4. Anulați asocierea dispozitivului și a oricăror alte dispozitive de pe ecranul SYNC.
  5. Reporniți vehiculul și dispozitivul dvs.
  6. Asociați și conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth.
  7. Actualizați-vă dispozitivul.
  8. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Notă: SYNC nu acceptă Apple Watch.

Dacă problemele sunt în continuare prezente, treceți la secțiunea Depanarea problemelor de conectare a telefonului.

Depanarea problemelor de conectare a telefonului

Selectați generația SYNC din opțiunile derulante de mai jos pentru posibile soluții la problemele dvs. de conexiune Bluetooth.

Notă: Dacă aveți nevoie de asistență pentru a determina generația sistemului dvs. SYNC, selectați prima opțiune derulantă.

Identificarea generației dvs. SYNC

Două resurse care vă ajută să identificați generația SYNC a vehiculului dvs. sunt:

  • Pagina SYNC și Actualizări de navigare. Fie:

    • Introduceți numărul de identificare a vehiculului (VIN) și selectați Verificare actualizări.
    • Conectați-vă cu datele dvs. de autentificare Ford, alegeți un vehicul din garaj și selectați Verificare actualizări.

      Notă: Generația dvs. de SYNC va apărea în partea dreaptă a paginii.

     

SYNC 4A și SYNC 4

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth-ul cu dispozitivul dvs.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Efectuaţi un ciclu de contact.
  5. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Atingeți Setări sau pictograma Acasă (variază în funcție de versiunea de software) de pe ecranul SYNC al vehiculului dvs.
    2. Alegeți Lista de telefon.
    3. Selectați-vă telefonul.
    4. Apăsați pictograma Ștergere (coş de gunoi).
    5. Alegeți Da.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Atinge Șterge.

     

  6. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Selectați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Locația pictogramei variază în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  7. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  8. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  9. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  10. Efectuați o împerechere inversă a telefonului dacă sistemul SYNC o permite.
  11. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți „sigla Apple”.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul dvs.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  12. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

SYNC 4

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth de pe dispozitiv.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Efectuaţi un ciclu de contact.
  5. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Selectaţi Setări.
    2. Atingeți Listă telefon.
    3. Alegeți-vă telefonul.
    4. Apăsați pictograma Ștergere (coş de gunoi).
    5. Selectați Da.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Atinge Șterge.

     

  6. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Selectați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Locația pictogramei variază în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  7. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  8. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  9. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  10. Efectuați o împerechere inversă dacă sistemul SYNC o permite.
  11. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul dvs.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  12. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

SYNC 3

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth de pe dispozitiv.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Efectuaţi un ciclu de contact.
  5. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Selectaţi Setări.
    2. Atingeți Bluetooth.
    3. Alege Vizualizare dispozitive.
    4. Selectați telefonul.
    5. Apăsați Șterge.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Apăsați Șterge.

     

  6. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Selectați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Locația pictogramei variază în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  7. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  8. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  9. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  10. Efectuați o împerechere inversă dacă sistemul SYNC o permite.
  11. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  12. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

SYNC cu MyFord Touch®

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth-ul cu dispozitivul dvs.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Executați o resetare master.
  5. Efectuaţi un ciclu de contact.
  6. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Atingeți pictograma Rotițe.
    2. Selectaţi Setări.
    3. Atingeți Telefon.
    4. Apăsați Bluetooth.
    5. Selectați telefonul.
    6. Alegeți Ștergere.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Apăsați Șterge.

     

  7. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Pictograma va varia în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  8. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  9. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  10. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  11. Efectuați o împerechere inversă dacă sistemul SYNC o permite.
  12. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  13. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

Generația SYNC (Gen.) 1.1

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth-ul cu dispozitivul dvs.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Efectuaţi un ciclu de contact.
  5. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Atingeți Telefon.
    2. Alege Dispozitive BT.
    3. Selectați telefonul.
    4. Apăsați Șterge.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Apăsați Șterge.

     

  6. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Pictograma va varia în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  7. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  8. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  9. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  10. Efectuați o împerechere inversă dacă sistemul SYNC o permite.
  11. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  12. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

SYNC Gen 1

Efectuați următorii pași de depanare în ordine. Verificați după fiecare pas pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată.

  1. Opriți și porniți Bluetooth-ul cu dispozitivul dvs.
  2. Conectați-vă dispozitivul prin Bluetooth din meniul SYNC al vehiculului. Dacă conexiunea funcționează, efectuați un ciclu de contact. Dacă telefonul se conectează din nou automat, problema este rezolvată.
  3. Efectuați o resetare a modulului.
  4. Executați o resetare master.
  5. Efectuaţi un ciclu de contact.
  6. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC al vehiculului utilizând pași manuali sau comenzi vocale. Consultați tabelul de mai jos pentru pași:

    Pași manualiComenzi vocale
    1. Atingeți Telefon.
    2. Selectaţi Return.
    3. Apăsați Bluetooth.
    4. Alegeți Ștergere.
    5. Selectați Toate pentru toate telefoanele sau pentru telefonul pe care doriți să îl ștergeți.
    1. Apăsați butonul Voce . SYNC va cere o comandă.
    2. Rostiți: „Delete <numele telefonului>”. Ecranul va solicita confirmarea ștergerii.
    3. Apăsați Șterge.

     

  7. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului utilizând una dintre opțiunile de mai jos:

    DispozitivInstrucțiuni
    Apple
    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Apăsați pe pictograma „i” de lângă „SYNC”.
    4. Alegeți Uitați acest dispozitiv.

    Android

    Notă: Pașii pentru Android pot varia.

    1. Atingeţi Setări.
    2. Selectați Bluetooth.
    3. Selectați pictograma mică de lângă „SYNC”.

      Notă: Pictograma va varia în funcție de dispozitiv.

    4. Alegeți Anulare asociere sau Ștergere.
    Toate celelalte dispozitiveConsultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

     

  8. Asociați-vă telefonul cu SYNC.
  9. Ștergeți dispozitivul din meniul SYNC.
  10. Ștergeți SYNC din meniul Bluetooth al dispozitivului dvs. Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.
  11. Efectuați o împerechere inversă dacă sistemul SYNC o permite.
  12. Efectuați o resetare soft a dispozitivului. Consultați tabelul de mai jos pentru instrucțiuni de resetare soft:

    DispozitivInstrucţiuni de resetare soft
    iPhone 8 sau mai nou
    1. Apăsați și eliberați rapid butonul Mărire volum.
    2. Apăsați și eliberați rapid butonul Reducere volum.
    3. Apăsați și mențineți apăsat butonul Lateral până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 7 sau iPhone 7 PlusApăsați și mențineți apăsate butonul Lateral și Reducere volum timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    iPhone 6S și versiuni anterioare, iPad, iPod TouchApăsați și mențineți apăsate butonul Acasă și Sus (sau Lateral) timp de cel puțin 10 secunde, până când vedeți sigla Apple.
    Non-iPhone-uri cu o baterie detașabilăScoateți bateria timp de 20 de secunde, apoi înlocuiți-o și porniți telefonul.
    Non-iPhone-uri fără o baterie detașabilă

    Consultați manualul dispozitivului pentru instrucțiuni.

    Notă: Pe majoritatea dispozitivelor Android, apăsați și mențineți apăsate butoanele Pornire și Reducere volum în același timp pentru o resetare soft.

     

  13. Verificați actualizările SYNC disponibile și actualizați sistemul dacă este necesar.

Dacă vă confruntați în continuare cu o problemă după ce ați finalizat depanarea de mai sus, contactați dealerul Ford preferat.

Informaţii suplimentare

Cum îmi asociez telefonul cu SYNC?


*Nu conduceţi în timp ce sunteţi distraşi. Folosiţi sistemele cu comandă vocală atunci când este posibil; nu folosiţi dispozitive portabile în timp ce conduceţi. Unele caracteristici pot fi blocate în timp ce vehiculul este în viteză. Nu toate caracteristicile sunt compatibile cu toate telefoanele.

**Marca Bluetooth este o marcă comercială a Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto este o marcă comercială a Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS și iPhone sunt o mărci de servicii ale Apple Inc., înregistrate în SUA şi în alte ţări.

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.