Ce pot face dacă Android Auto™* nu funcționează cu SYNC®** 4A?
Dacă întâmpinați probleme cu Android Auto, urmați următoarele sfaturi generale de depanare:
- Asiguraţi-vă că Android Auto este instalat pe telefonul dvs.
- Verificați că telefonul dvs. Android are Lollipop 5.0 sau o versiune ulterioară.
- Asiguraţi-vă că setările telefonului dvs. sunt corecte utilizând site-ul web de asistență Google™ Android Auto.
- Asigurați-vă că dispozitivul Android™ este conectat la SYNC** prin Bluetooth®*** și că Android Auto este instalat pe telefonul dvs.
- Reporniți telefonul.
- Încercați o resetare a modulului SYNC.
- Dacă depanarea cu o conexiune Bluetooth eșuează, încercați să vă conectați la SYNC cu un cablu USB de înaltă calitate.
*Funcție disponibilă. Nu conduceți când sunteți distras. Folosiţi sistemele cu comandă vocală atunci când este posibil; nu folosiţi dispozitive portabile în timp ce conduceţi. Android Auto este disponibil pe modelele 2017 cu SYNC 3; proprietarii de modele 2016 cu SYNC 3 trebuie să efectueze o actualizare software (disponibilă la sfârșitul anului 2016). Necesită un telefon cu versiune compatibilă de Android Auto şi serviciu de date activ. SYNC nu controlează Android Auto în timpul utilizării. Google și alţi terţi sunt responsabile pentru funcţionalitatea respectivă. Se pot aplica tarife de mesagerie şi de date.
Android Auto, Google, Google Play și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google Inc.
**Nu conduceți când sunteți distras. Folosiţi sistemele cu comandă vocală atunci când este posibil; nu folosiţi dispozitive portabile în timp ce conduceţi. Unele caracteristici pot fi blocate în timp ce vehiculul este în viteză. Nu toate caracteristicile sunt compatibile cu toate telefoanele.
***Marca Bluetooth este o marcă comercială a Bluetooth SIG, Inc.