Cum să depanați problemele de conexiune CarPlay în Ford Electric Explorer
Dacă întâmpinați probleme de conexiune Apple CarPlay, urmați pașii de mai jos pentru a le rezolva:
Conexiune prin cablu
- Dacă doriți să utilizați o conexiune prin cablu, asigurați-vă că utilizați un cablu Apple Lightning® certificat pentru a vă conecta.
- Când deconectați dispozitivul de la cablul USB, asigurați-vă că selectați pictograma Deconectare.
- Ștergeți toate profilurile vehiculului din setările aplicației CarPlay de pe dispozitiv. Acesta se găsește în meniul Setări generale.
- Asigurați-vă că dispozitivul are cel mai recent nivel de software iOS.
- Reporniți dispozitivul.
- Restabiliți sistemul de infotainment la setările din fabrică.
Conexiune fără fir
- Verificați dacă telefonul și vehiculul dvs. sunt capabile de conectivitate wireless prin CarPlay.
- Asigurați-vă că dispozitivul are cel mai recent nivel de software iOS.
- Asigurați-vă că Bluetooth și Wi-Fi sunt activate pe dispozitivul dvs.
- Resetați setările de rețea pe dispozitivul dvs., aceasta va reseta toate conexiunile wireless existente care au fost stabilite anterior și va restabili setările implicite din fabrică numai pentru setările de rețea.
- Reporniți dispozitivul.
- Ștergeți toate profilurile vehiculului din setările aplicației CarPlay de pe dispozitiv. Acesta se găsește în meniul Setări generale.
- Încercați să vă conectați prin USB și, după ce ați reușit, deconectați-vă și încercați să vă conectați din nou wireless.
- Porniți și opriți vehiculul.
- Restabiliți sistemul de infotainment la setările din fabrică.