Ford Electric Explorer nu se conectează la Android Auto: Ghid de depanare
În funcție de tipul de conexiune, încercați următorii pași de depanare:
Conexiune prin cablu
- Asigurați-vă că utilizați un cablu de încărcare certificat, de preferință cel care a venit împreună cu telefonul sau un înlocuitor certificat.
- Așteptați să vă conectați telefonul până după ce vehiculul a pornit. Pot exista probleme de conectivitate dacă telefonul este conectat înainte ca vehiculul să fie pornit.
- Asigurați-vă că utilizați portul USB față. Android Auto nu va funcționa de la portul din partea din spate.
- Confirmați că Android Auto este activat pe telefon înainte de a iniția un proces de conectare.
- Confirmați că atât tetheringul USB, cât și Bluetooth sunt activate în setările telefonului.
- Asigurați-vă că aplicația Android Auto este actualizată.
Dacă ați parcurs toți pașii de mai sus, încercați să reporniți telefonul și apoi să vă conectați.
Conexiune fără fir
- Asigurați-vă că dispozitivul dvs. are Wi-Fi activat.
- Eliminați vehiculul din setările Android Auto ale dispozitivului dvs.
- Confirmați că Android Auto este activat pe telefon înainte de a iniția un proces de conectare.
- Confirmați că atât tetheringul USB, cât și Bluetooth sunt activate în setările telefonului.
- Asigurați-vă că aplicația Android Auto este actualizată.
Dacă ați parcurs toți pașii de mai sus, încercați să reporniți telefonul.
Notă: Este necesar un sistem de operare Lollipop 5.0 sau superior.
Dacă întâmpinați în continuare aceleași probleme, vă rugăm să contactați dealerul local Ford.