Ce este un card de încărcare pentru încărcătoare publice?
Ce este un card de identificare pe frecvențe radio (RFID)?
Atunci când achiziționați un vehicul cu acumulator electric (BEV) / vehicul electric hibrid cu acumulator reîncărcabil (PHEV) Ford, vi se trimite prin poștă un card de identificare cu frecvențe radio (RFID). Acesta vă permite să utilizați încărcătoarele publice și să vă păstrați mobilitatea. Ford este unul dintre membrii fondatori ai Ionity – o rețea de stații publice de încărcare ce vă permite să vă păstrați vehiculul BEV Ford încărcat și să rămâneți în mișcare. Pentru a susține gama noastră BEV cu autonomie sporită, Ford este în prezent un partener investitor în Ionity, oferind încărcare de mare putere clienților noștri BEV și susținând călătoriile pe distanțe lungi.
Depanarea problemelor cu cardurile RFID
Ca orice tehnologie, RFID nu este perfectă. Iată o listă a acțiunilor pe care le puteți întreprinde pentru a asigura funcționarea corespunzătoare a cardului dvs. RFID.
- Cardurile RFID funcționează prin intermediul semnalelor radio. Pentru a preveni interferențele cu alte carduri, nu apropiați simultan de cititor mai mult de un card.
- Cardul și cititorul sunt proiectate pentru a funcționa prin contact fizic. Scoateți cardul din portofel și așezați-l direct în fața cititorului pentru a activa/dezactiva încărcătorul.
- Păstrați întotdeauna cardul în siguranță. Veți suporta orice costuri survenite în urma utilizării cardului.
Dacă tokenul dvs. RFID / cardul de încărcare nu este recunoscut de încărcătorul pe care încercați să îl utilizați, urmați pașii de mai jos.
- Verificați în APLICAȚIE dacă încărcătorul face parte din rețeaua Ford.
- Verificați dacă există o metodă de plată validă în contul dvs.
- Cardul RFID funcționează la orice alt încărcător?
- Sunați la numărul de asistență imprimat pe cardul dvs. RFID.
- Asigurați-vă că serviciul Shell Recharge nu v-a suspendat cardul.
Ce trebuie să fac în cazul în care cardul meu RFID este pierdut sau furat?
Cardul RFID poate suferi deteriorări fizice la fel ca un card de credit, debit, magazin sau fidelitate. În cazul în care cardul este deteriorat și nu funcționează, va trebui să solicitați un card de schimb. Este important să solicitați un card de schimb pe calea oficială, pentru a asigura asocierea noului card cu contul dvs. Puteți solicita un card de schimb prin Ford CRC.
În cazul în care cardul dvs. este furat, contactați imediat Centrul Ford de Relații cu Clienții la 020 3564 4444, pentru a solicita blocarea cardului din contul dvs. În mod similar unui card de încărcare, RFID trebuie blocat pentru a preveni utilizarea neautorizată sau frauduloasă a cardului și contului dvs.
Ce este un card de încărcare din rețeaua de încărcare BlueOval?
Atunci când achiziționați un vehicul Ford Mustang Mach-E, vi se trimite prin poștă un card de încărcare BOCN. Acesta vă permite să utilizați încărcătoarele publice și să rămâneți în mișcare.
Cardul meu de încărcare din rețeaua de încărcare BlueOval nu funcționează, cum procedez?
Puteți contacta unul dintre ghizii noștri FordPass folosind secțiunea „Help” din aplicația FordPass. Acesta va încerca să rezolve problemele cu cardul dvs. sau va dispune livrarea unui nou card.
Pot reutiliza cardul proprietarului anterior al vehiculului meu Mach-E?
Nu. Fiecare card poate fi asociat cu un singur utilizator. Dacă achiziționați un Mach-E rulat, puteți obține gratuit un card nou de la CRC.