De ce pornirea de la distanţă nu funcţionează în FordPass®*?
Pornirea de la distanță poate eșua dacă există anumite condiții ale vehiculului care o împiedică (de exemplu, ușile deschise sau vehiculul este deja în funcțiune). Dacă nu poți porni vehiculul de la distanță, consultă cerințele și pașii de depanare din acest articol.
Cerințe de pornire de la distanță
Dacă pornirea de la distanţă nu funcţionează, verifică următoarele:
- Toate ușile vehiculului, portbagajul, capota și hayonul sunt închise. FordPass ar trebui să te avertizeze dacă unul este întredeschis.
- Motorul este oprit atunci când este solicitată o pornire de la distanță.
- Claxonul de alarmă nu sună.
- Vehiculul tău este în modul Parcare (P).
- Pornirea de la distanță este activată pe tabloul de instrumente al vehiculului tău. Pentru a verifica setările:
- Asigură-te că vehiculul este pornit, funcţionează, este parcat și se află într-o zonă sigură bine ventilată.
-
Accesează Setări > Vehicul > Pornire de la distanță > Sistem utilizând săgețile direcționale de pe volan.
Notă: Unele panouri sunt diferite și pot fi listate ca Setări > Setări avansate > Vehicul > Pornire de la distanță > Sistem.
- Setează Pornire de la distanță ca și Activată, opțiune reprezentată de un marcaj de selectare.
Depanarea pornirii de la distanță
După ce ai confirmat că îndeplinești cerințele de mai sus:
- Repornește dispozitivul și încearcă din nou să pornești de la distanță.
- Asigură-te că vehiculul tău nu este în modul de repaus profund.
Notă: De asemenea, este posibil să primești o eroare dacă încerci prea multe solicitări de pornire de la distanță consecutive. Condu vehiculul pentru a reseta setările de pornire de la distanță.
Dacă comenzile de pornire de la distanță eșuează după depanare, contactează un Ghid pentru asistență suplimentară.
*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.