Cum pot depana codul de rezervă pentru pornire Phone As a Key™ (PAAK)?
Dacă aveţi setat un cod de rezervă pentru pornire şi telefonul nu este funcţional (de exemplu, dacă acumulatorul este descărcat) sau dacă telefonul este pierdut, furat sau distrus, codul de acces nu va apărea atunci când apăsaţi butonul de frânare şi pornire. Ecranul SYNC® de pe vehiculul dvs. va fi, de asemenea, negru.
Utilizaţi paşii de mai jos pentru a remedia problemele legate de codul de rezervă pentru pornire.
Notă: Înainte de a începe depanarea, asiguraţi-vă că Setări conectivitate client sunt activate.
- Nu continuaţi să apăsaţi butonul de pornire.
- Acţionaţi încet frânele vehiculului pentru a activa ecranul SYNC.
- După ce ecranul este activat, apăsaţi şi menţineţi apăsată frâna timp de câteva secunde.
- Eliberaţi frâna şi aşteptaţi 15 secunde.
- Apăsaţi şi menţineţi din nou frâna timp de câteva secunde, apoi eliberaţi.
- În decurs de unul sau două minute, ecranul SYNC ar trebui să afişeze ecranul cu codul de rezervă pentru pornire.
Dacă paşii de mai sus nu reuşesc, selectaţi să contactaţi un ghid pentru asistenţă suplimentară.