PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

De ce este în așteptare activarea mea în FordPass®*?

Activarea FordPass poate intra ''în așteptare'' din mai multe motive, inclusiv puterea semnalului și starea de aprobare. Utilizează pașii de mai jos pentru mai multe detalii.

Notă:

Acces în așteptare în FordPass

Selectează meniul vertical pentru experiența ta cu aplicația FordPass pentru a vizualiza pașii de depanare pentru activare și acces.

Aplicația FordPass 5.X Experience

Dacă accesul tău este în așteptare în FordPass:

Acțiune Pași
Finalizează conexiunea vehiculului ca utilizator principal.
  1. Intră în siguranţă în vehiculul tău.
  2. Asigură-te că vehiculul este pornit, funcţionează, este parcat și se află într-o zonă sigură bine ventilată.
  3. Confirmă că setările de conectivitate ale vehiculului sunt activate.
  4. Deschide aplicaţia FordPass.
  5. Apasă pe secțiunea Conectare la vehicul.
  6. Selectează Mi-am pornit vehiculul.
  7. Citește și acceptă solicitarea de pe ecranul vehiculului tău.

    Notă: Dacă nu vezi nici o solicitare pe ecranul vehiculului, vizitează subiectul Indicație activare vehicul lipsă pentru a afla care sunt pașii.

  8. Apasă pe Verificați starea conexiunii după ce accepți solicitarea din vehicul.

FordPass Pro va fi direcţionat înapoi către ecranul Vehicul. Comenzile de la distanță (dacă sunt disponibile) ar trebui să apară sub imaginea vehiculului tău.

Notă: Conexiunea poate dura până la 10 minute pentru a fi efectuată.

Asigură-te că Setările de conectivitate nu sunt dezactivate.
  1. Deschide aplicația FordPass
  2. Atinge dala Conectare la vehicul.
  3. Urmează instrucțiunile pentru a activa setările de conectivitate pe ecranul vehiculului tău.
  4. Selectează Am activat conectivitatea în FordPass.
  5. Citește și acceptă solicitarea de pe ecranul vehiculului tău.
  6. Apasă pe Verifică starea conexiunii după ce accepți solicitarea din vehicul.
Verifică starea ta de acces ca utilizator secundar.
  1. Deschide aplicaţia FordPass.
  2. Apasă secțiunea Acces în aşteptare.
  3. Selectează Verifică solicitarea mea de acces.

Va apărea una dintre următoarele opțiuni:

  • Acces în așteptare: Aceasta înseamnă că un șofer autorizat nu ți-a aprobat solicitarea.
  • Acces interzis: Aceasta înseamnă că solicitarea ta a fost respinsă.

Dacă ai nevoie de asistenţă suplimentară, contactează un Ghid folosind opţiunile Cont > Ajutor contact.

Aplicația FordPass 4.X Experience

Dacă activarea ta este în așteptare în FordPass:

Acțiune Pași
Completează solicitarea de acceptare în vehicul.
  1. Intră în siguranţă în vehiculul tău.
  2. Asigură-te că vehiculul este pornit, rulează (nu în modul Accesorii), este parcat și într-o zonă sigură bine ventilată.
  3. Citește și acceptă solicitarea care apare pe ecranul vehiculului tău.

    Notă: Dacă nu vezi o solicitare pe ecranul vehiculului tău:

    1. Verifică calitatea semnalului de telefonie mobilă şi/sau a conexiunii Wi‑Fi®.
      • Conexiune Wi-Fi
        • Dacă serviciile Wi-Fi sunt oprite, activează Wi-Fi şi încearcă să te conectezi.
        • Dacă serviciile Wi-Fi sunt activate, dezactivează Wi-Fi şi încearcă să te conectezi folosind datele mobile.
      • Conexiune de date mobile
        • Dacă serviciile de date mobile sunt oprite, activează serviciile de date mobile şi încearcă să te conectezi.
        • Dacă serviciile de date mobile sunt activate, dezactivează serviciile de date mobile şi încearcă să te conectezi folosind Wi-Fi.
    2. Asigură-te că nu ești conectat(ă) la Bluetooth® în vehicul.
    3. Așteaptă cel puțin 90 de secunde pentru ca vehiculul tău să afișeze solicitarea de pe ecran.
Confirmă dacă vehiculul tău a fost deja activat.
  • Da, însă sunt singurul utilizator - Este posibil să ai o a doua adresă care conține vehiculul tău autorizat. Deconectează-te de la FordPass și conectează-te cu cealaltă adresă de e-mail.
  • Da, dar sunt un utilizator secundar - Vei avea nevoie de aprobarea unui utilizator autorizat.
    1. Accesează ecranul de pornire al FordPass.
    2. Atinge Solicitați autorizare.

      Notă: Solicitarea ta va fi trimisă tuturor utilizatorilor activați printr-un mesaj în aplicație. Odată aprobat, vei avea acces la comandă.

Confirmă că ai putut utiliza comenzi în trecut.
  • Dacă ai putut să utilizezi comenzi înainte, dar nu mai ai acces, asigură-te că nu ai creat un al doilea cont după ce ai șters FordPass sau ai încercat să te conectezi.
  • Dacă ai avut acces înainte, este posibil să ai o altă adresă de e-mail care conține vehiculul tău autorizat. Deconectează-te de la contul curent și conectează-te cu adresa de e-mail inițială.

Dacă ai încercat sau ai confirmat etapele de mai sus și vehiculul tău nu a fost activat, contactează un ghid folosind opțiunile Cont > Ajutor pentru asistență suplimentară.

Mai multe informaţii FordPass

Pentru informații mai detaliate despre caracteristicile și funcțiile FordPass, vizitează pagina noastră de asistență FordPass și caută după subiectul preferat.

Categorii de asistență FordPass utile

Informaţii suplimentare

Cum solicit accesul la vehicul FordPass?


*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.