Care sunt câteva sfaturi de bază pentru a utiliza Phone As A Key™ cu vehiculul meu Ford?
Pentru o experiență optimă atunci când utilizezi Telefon în loc de Cheie, am creat o fișă de sfaturi utile pentru optimizarea performanței tale. Consultă detaliile de mai jos pentru mai multe informații.
Notă: Limitările pot varia în funcție de marca și modelul telefonului tău, de locația telefonului tău la momentul utilizării și de barierele fizice.
Sfaturi pentru utilizarea Telefon în loc de Cheie
- Pentru a obține cel mai rapid răspuns cu Phone As A Key, îți recomandăm să lași aplicația FordPass®* deschisă. Dacă este închisă, aplicația FordPass se va relansa atunci când vă detectează vehiculul, ceea ce durează un moment pentru a restabili o conexiune, prin urmare, întârzie timpul de răspuns.
-
Vehiculul tău trebuie să poată să detecteze Telefon în loc de Cheie pentru a descuia uşile şi trebuie să poată găsi telefonul în mod clar în interiorul vehiculului care va fi condus.
Notă: Când te afli în vehicul, îți recomandăm să muți telefonul spre centrul interiorului (de exemplu, zona cotierei).
- Carcasele groase sau voluminoase pentru smartphone pot interfera cu conexiunea Bluetooth. Semnalul tău poate fi întârziat sau indisponibil dacă există articole voluminoase între telefon şi vehicul (de ex., telefonul este într-o servietă printre dosare, într-o geantă, între un laptop şi un blocnotes sau în buzunarul de la spate, în pantaloni, în apropierea spătarului).
Factorii care pot afecta performanța Telefon în loc de Cheie
Următoarele acțiuni pot cauza o lipsă de comunicare cu dispozitivul și vehiculul tău.:
- Aplicația ta FordPass este închisă.
- Sistemul tău Telefon în loc de Cheie nu este activ sau activat pe cel puţin un telefon.
- Dispozitivul tău nu utilizează cel mai recent sistem de operare și software-ul Bluetooth® .
- Dispozitivul tău și/sau vehiculul este în afara razei de acoperire. Raza de acţiune tipică pentru Telefon în loc de Cheie este de 40 m.
- Conexiunea ta Bluetooth nu este activată, întreruptă sau în afara razei de acoperire.
- Acumulatorul vehiculului tău este descărcat complet.
- Telefonul tău este prea apropiat de obiecte metalice sau alte dispozitive electronice.
- Există interferențe de la alte dispozitive care folosesc frecvențe radio sau bariere fizice.
- Îți porți telefonul într-o poșetă sau în buzunarul din spate, unde semnalul Bluetooth este blocat.
Important: Telecomanda ta nu trebuie lăsată în interiorul vehiculului. Îți recomandăm să îți iei întotdeauna cheile și dispozitivul Telefon în loc de Cheie când ieși din vehicul și încui toate ușile.
Dacă încă mai ai probleme legate de performanța Telefon în loc de Cheie, contactează un Ghid folosind secțiunea Cont > Ajutor din FordPass.
Alte opțiuni de depanare
Dacă întâmpini alte probleme, vizitează folderul cu subiectul Depanare FordPass pentru asistență suplimentară.
*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.