De ce nu pot configura un nou Phone As A Key după dezinstalarea și reinstalarea aplicației FordPass?
PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

De ce nu pot configura un nou Phone As A Keydupă dezinstalarea și reinstalarea aplicației FordPass®*?

Dacă ai șters FordPass și l-ai descărcat din nou pe telefonul mobil, urmează pașii de mai jos pentru a adăuga un nou dispozitiv Telefon în loc de Cheie.

  1. Elimină Telefon în loc de Cheie care a fost asociat anterior cu telefonul tău în aplicația FordPass sau resetează Telefon în loc de Cheie de pe vehiculul tău.
  2. Programează un nou Telefon în loc de Cheie.

Dacă depanarea ta nu reușește, contactează-ne prin Cont > Ajutor pentru asistență suplimentară.

Alte opțiuni de depanare

Dacă întâmpini alte probleme, vizitează folderul cu subiectul Depanare FordPass pentru asistență suplimentară.


*Aplicația FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone și disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.

 

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.