Opinia clientului: Eligibilitate
Cine primeşte sondaje?
Ford Motor Company administrează invitaţii pentru a completa sondajul privind Opiniile clienţilor, utilizând informaţii legate de vânzările de vehicule noi, de reparaţii în service pe garanţie sau de proprietate. Metodele de sondaj sunt concepute pentru a primi feedback de la o gamă largă de persoane care au avut diverse experienţe cu reprezentanţa sau cu proprietatea, aşadar nu toate vânzările sau reparaţiile vehiculelor generează un sondaj privind Opiniile clienţilor. Reprezentanţele nu determină care clienţi vor primi invitaţii la sondaj sau când vor fi trimise sondajele.
Cui îi facem sondajul?
- Clienţilor retail
- Clienţilor cu flote mici
- Angajaţilor
- Vehiculelor în uz de până la 5 ani – 120.000 km.
Totuşi.........
Este important de reţinut că, pentru a evita sondajele excesive, Ford face sondaje doar pe un grup din clienţii noştri. Nu toţi clienţii vor primi sondaje de fiecare dată.
De ce am primit un chestionar?
Cum stiu daca am fost selectat pentru un chestionar?
Ce se intampla daca am probleme cu chestionarul?