Cum depanez problemele de actualizare a software-ului SYNC®* instalat prin USB?
Dacă întâmpinați o eroare în timpul instalării actualizării software SYNC de pe o unitate USB, cunoscută și ca o unitate flash sau o unitate de memorie, verificați următoarele:
- Asiguraţi-vă că unitatea USB este formatată corect la:
- exFAT pentru SYNC 3.
- FAT32 pentru versiunile anterioare de SYNC.
- Confirmați că ați urmat corect pașii pentru a extrage fișierul pe unitatea USB.
- Încercați să ștergeți fișierele descărcate și să descărcați din nou actualizarea.
Notă: SYNC 4 şi 4A sunt actualizate cu actualizări de software prin Wi-Fi şi nu utilizează o unitate USB.
Depanarea actualizărilor de software
Pentru sfaturi suplimentare de depanare, selectați dintre întrebările enumerate mai jos:
Ce pot face dacă primesc o eroare de memorie când actualizez SYNC?
Când introduceți unitatea USB în vehicul pentru a instala actualizarea SYNC, poate dura până la cinci minute pentru ca instalarea să înceapă.
În acest timp, SYNC nu va afişa niciun mesaj. Dacă scoateţi unitatea flash înainte de începerea instalării, SYNC va afişa un mesaj de eroare de memorie, cum ar fi mem_003.
Dacă primiți un mesaj de eroare de memorie, va trebui să începeți din nou instalarea.
- Scoateţi unitatea flash.
- Executaţi o resetare master.
Notă: O resetare master SYNC readuce sistemul la setările implicite din fabrică. Va trebui să asociaţi telefonul din nou şi să restabiliţi toate setările selectate anterior.
- Pe ecranul SYNC din vehicul, apăsaţi pe Setări.
- Selectați General.
- Atingeți bara de derulare sau glisați vertical până când vedeți Resetare master.
- Apăsați Resetare master. Va apărea un mesaj care confirmă că toate setările sistemului vor fi șterse și resetate la setările implicite din fabrică.
- Selectaţi Continuare. Va apărea un mesaj „Resetare la valorile implicite din fabrică”, sistemul se va opri şi ecranul va rămâne gol. Este posibil să dureze câteva minute pentru ca sistemul să se reseteze și să reia funcționarea normală.
- Efectuaţi un ciclu de contact.
- Opriți vehiculul.
- Deschideți ușa șoferului și încuiați-o.
- Închideţi uşa şoferului.
- Aşteptaţi două minute şi asiguraţi-vă că afişajul radioului se stinge complet.
- Reporniți vehiculul.
- Asigurați-vă că apare animația de bun venit.
- Aşteptaţi să apară ecranul Acasă.
- Introduceți unitatea USB pentru a începe instalarea. Nu scoateți unitatea USB până la finalizarea instalării.
Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, contactaţi Dealerul Ford pentru asistenţă.
Ce pot face dacă primesc mesajul de eroare „Windows Error 0x80004005” când actualizez SYNC?
Dacă utilizați o unitate USB pentru a vă actualiza software-ul SYNC, este posibil să primiți un mesaj de eroare Windows 0x80004005 atunci când fișierele nu sunt transferate corect pe unitatea flash.
Dacă vedeți această eroare, ștergeți fișierele descărcate și descărcați-le din nou. Dacă continuaţi să vă confruntaţi cu această eroare după câteva încercări, vizitaţi site-ul Dealerului Ford pentru asistenţă.
Ce pot face dacă primesc o eroare de extragere LST când actualizez SYNC?
Dacă utilizați o unitate USB pentru a vă actualiza software-ul SYNC, este posibil să vedeți un mesaj de eroare LST dacă actualizarea nu a fost extrasă corect.
Puteţi utiliza:
- Aplicația Unarchiver pentru a extrage corect fișierele.
- Windows Explorer (File Explorer pentru Windows 10) pentru a extrage corect fișierele.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă suplimentară, contactaţi Dealerul Ford.
Ce fac dacă primesc un mesaj de eroare de instalare INSTL când actualizez SYNC?
Dacă vă confruntaţi cu eroarea de instalare INSTL atunci când încercaţi să actualizați software-ul SYNC utilizând un USB, va trebui să vizitaţi Dealerul Ford pentru a diagnostica problema.
Această problemă poate fi rezolvată numai la un dealer.
Ce pot face dacă Recunoașterea vocală nu funcționează după efectuarea unei actualizări SYNC?
Dacă întâmpinați probleme cu recunoașterea vocală după efectuarea unei actualizări SYNC, urmați sfaturile de depanare de mai jos:
- Executați o resetare master. Asigurați-vă că lăsați resetarea generală să se termine complet.
Notă: O resetare generală SYNC readuce sistemul la setările implicite din fabrică. Va trebui să împerecheați telefonul din nou și să restabiliți toate setările selectate anterior.
- Pe ecranul SYNC din vehicul, apăsaţi pe Setări.
- Selectați General.
- Atingeți bara de derulare sau glisați vertical până când vedeți Resetare principală.
- Apăsați Resetare master. Va apărea un mesaj care confirmă că toate setările sistemului vor fi șterse și resetate la setările implicite din fabrică.
- Selectaţi Continuare. Va apărea un mesaj „Resetare la valorile implicite din fabrică”, sistemul se va opri şi ecranul va rămâne gol. Este posibil să dureze câteva minute pentru ca sistemul să se reseteze și să reia funcționarea normală.
- Asiguraţi-vă că animaţia de bun venit apare după finalizarea resetării.
- Efectuaţi un ciclu de contact.
- Opriți vehiculul.
- Deschideți ușa șoferului și încuiați-o.
- Închideţi uşa şoferului.
- Aşteptaţi două minute şi asiguraţi-vă că afişajul radioului se stinge complet.
- Reporniți vehiculul.
- Asigurați-vă că apare animația de bun venit.
- Aşteptaţi să apară ecranul Acasă.
- Introduceți unitatea USB și începeți din nou actualizarea.
Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, contactaţi Dealerul Ford pentru asistenţă.
Ce fac dacă primesc un mesaj de eroare de referitor la lipsa de spaţiu/un fişier de instalare defect când actualizez SYNC?
Dacă vă confruntaţi cu un mesaj de eroare de referitor la lipsa de spaţiu/un fişier de instalare defect atunci când încercaţi să actualizaţi software-ul SYNC, urmaţi sfaturile de depanare de mai jos:
- Executați o resetare master. Asigurați-vă că lăsați resetarea generală să se termine.
Notă: O resetare generală SYNC readuce sistemul la setările implicite din fabrică. Va trebui să împerecheați telefonul din nou și să restabiliți toate setările selectate anterior.
- Pe ecranul SYNC din vehicul, apăsaţi pe Setări.
- Selectați General.
- Atingeți bara de derulare sau glisați vertical până când vedeți Resetare principală.
- Apăsați Resetare master. Va apărea un mesaj care confirmă că toate setările sistemului vor fi șterse și resetate la setările implicite din fabrică.
- Selectați Continuați. Va apărea un mesaj „Resetare la valorile implicite din fabrică”, sistemul se va opri și ecranul va rămâne gol. Este posibil să dureze câteva minute pentru ca sistemul să se reseteze și să reia funcționarea normală.
- Asiguraţi-vă că animaţia de bun venit apare după finalizarea resetării.
- Efectuaţi un ciclu de contact.
- Opriți vehiculul.
- Deschideți ușa șoferului și încuiați-o.
- Închideţi uşa şoferului.
- Aşteptaţi două minute şi asiguraţi-vă că afişajul radioului se stinge complet.
- Reporniți vehiculul.
- Asigurați-vă că apare animația de bun venit .
- Aşteptaţi să apară ecranul Acasă.
- Introduceți unitatea USB și începeți din nou actualizarea.
Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, contactaţi Dealerul Ford pentru asistenţă.
Ce pot face dacă Android Auto™** nu se afișează după actualizarea SYNC 3?
Dacă întâmpinați probleme cu Android Auto după efectuarea unei actualizări SYNC 3, urmați sfaturile de depanare de mai jos:
- Executați o resetare master. Asigurați-vă că lăsați resetarea generală să se termine.
Notă: O resetare generală SYNC readuce sistemul la setările implicite din fabrică. Va trebui să împerecheați telefonul din nou și să restabiliți toate setările selectate anterior.
- Pe ecranul SYNC din vehicul, apăsaţi pe Setări.
- Selectați General.
- Atingeți bara de derulare sau glisați vertical până când vedeți Resetare principală.
- Apăsați Resetare master. Va apărea un mesaj care confirmă că toate setările sistemului vor fi șterse și resetate la setările implicite din fabrică.
- Selectați Continuați. Va apărea un mesaj „Resetare la valorile implicite din fabrică”, sistemul se va opri și ecranul va rămâne gol. Este posibil să dureze câteva minute pentru ca sistemul să se reseteze și să reia funcționarea normală.
- Asiguraţi-vă că animaţia de bun venit apare după finalizarea resetării.
- Efectuaţi un ciclu de contact.
- Opriți vehiculul.
- Deschideți ușa șoferului și încuiați-o.
- Închideţi uşa şoferului.
- Aşteptaţi două minute şi asiguraţi-vă că afişajul radioului se stinge complet.
- Reporniți vehiculul.
- Asigurați-vă că apare animația de bun venit.
- Aşteptaţi să apară ecranul Acasă.
- Introduceți unitatea USB și începeți din nou actualizarea.
Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, contactaţi Dealerul Ford pentru asistenţă.
Ce fac dacă primesc un PKG_ERR03 în timp ce instalez o actualizare SYNC?
Această eroare apare atunci când unul sau mai multe fişiere nu sunt complet descărcate sau sunt corupte. Pentru a remedia această problemă, urmați pașii de depanare de mai jos:
- Ștergeți toate fișierele de actualizare descărcate de pe USB și de pe computerul pe care îl utilizați pentru a actualiza SYNC.
- Descărcaţi din nou toate fişierele de actualizare SYNC pe computer.
- Reformatați USB-ul.
- Extrageți fișierele și mutați-le pe USB.
Odată ce fișierele sunt extrase, veți putea folosi USB-ul pentru a începe din nou procesul de actualizare.
Dacă acest lucru nu vă rezolvă problema, contactați Centrul de relații cu clienții Ford
Ce pot face dacă fișierul .xml lipsește după actualizarea SYNC?
Dacă nu primiți un fișier .xml și trebuie să raportați o actualizare reușită, vă puteți conecta la o rețea Wi-Fi puternică și puteți căuta manual actualizări. Acest lucru face ca serverele noastre să examineze sistemul SYNC al vehiculului și să verifice dacă este disponibilă o actualizare.
Pentru a căuta actualizări:
- Pe ecranul SYNC, apăsaţi pe Setări.
- Selectați General.
- Atingeţi Actualizări automate.
- Atingeţi Căutaţi acum actualizări. Actualizarea se va descărca într-un singur segment și va dura aproximativ 35 de minute.
Odată ce actualizarea este efectuată prin Wi-Fi, înregistrările noastre se vor actualiza cu noua versiune de software care se afișează în vehiculul dumneavoastră.
Notă: Poate dura câteva zile pentru ca noua versiune să fie reflectată pe site.
Puteţi vizita un Dealer Ford pentru a contribui la raportarea unei actualizări reuşite pe site-ul web. Ei pot percepe o taxă pentru acest serviciu, deoarece nu este acoperit de garanția dumneavoastră.
Important: Dacă site-ul web nu reflectă cea mai recentă actualizare SYNC sau de navigare și afișează în continuare versiunea mai veche, acest lucru nu vă va împiedica să primiți următoarea actualizare atunci când aceasta devine disponibilă.
Dacă acest lucru nu vă rezolvă problema, contactați Centrul de relații cu clienții Ford
Informaţii suplimentare
Ce fac dacă telefonul meu nu se împerechează?
*Nu conduceţi în timp ce sunteţi distraşi. Folosiţi sistemele cu comandă vocală atunci când este posibil; nu folosiţi dispozitive portabile în timp ce conduceţi. Unele caracteristici pot fi blocate în timp ce vehiculul este în viteză. Nu toate caracteristicile sunt compatibile cu toate telefoanele.
**Android Auto este o marcă comercială a Google LLC.