De ce nu a început actualizarea software-ului pentru Fordul meu?
Poate fi la fel de simplu ca și cum vehiculul nu era oprit, nu era în parcare sau ușile erau deschise.
Cerințe pentru a începe o actualizare de software
Următoarele elemente trebuie finalizate înainte de a încerca următoarea actualizare de software programată sau este posibil să primiți un mesaj de eroare:
- Vehiculul dumneavoastră este oprit și parcat.
- Frâna de parcare este pusă.
- Actualizarea este programată pentru înainte sau după ora 12 a.m. (nu exact la 12 a.m.).
- Contactul vehiculului dvs. este oprit.
- Toate uşile dvs. sunt închise.
- Farurile dvs. sunt stinse.
- Vehiculul dvs. a fost condus cel puțin 30 de minute pentru a preveni descărcarea acumulatorului.
Notă: Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că aveți suficientă încărcare a bateriei pentru a finaliza actualizarea, dar nu este o garanție.
Important: Dacă oricare dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, veți primi un mesaj „Vehicul neactualizat” pe ecranul SYNC®** . Remediați motivul conținut în mesaj înainte de următoarea actualizare programată. Dacă încă primiți mesaje de eroare pentru actualizarea eșuată, contactați Centrul de relații cu clienții Ford
Informaţii suplimentare
Întrebări frecvente actualizare software
*Aplicația FordPass, compatibilă cu anumite platforme de smartphone, este disponibilă prin descărcare gratuită. Se pot aplica tarife de mesagerie şi de date.
**Nu conduceți atunci când sunteți distrași sau când folosiți dispozitive portabile. Utilizați sisteme cu comandă vocală atunci când este posibil. Unele caracteristici pot fi blocate în timp ce vehiculul este în viteză. Nu toate caracteristicile sunt compatibile cu toate telefoanele.