Întrebări frecvente actualizări de software pentru My Ford
PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

Întrebări frecvente actualizări de software pentru My Ford

Actualizările software introduc noi funcții și actualizări, asigurându-vă că vă bucurați întotdeauna de cea mai bună versiune a vehiculului dvs. Mai jos veți găsi răspunsuri la întrebările frecvente (FAQs) despre actualizările software.

Întrebări frecvente privind actualizările software

Cuprins

Prezentare generală a actualizării software
Setări de actualizare software
Actualizări software și Wi-Fi
Depanarea actualizării software


Prezentare generală a actualizării software

Ce sunt actualizările de software?

Actualizările software introduc noi funcții și actualizări, asigurându-vă că vă bucurați întotdeauna de cea mai bună versiune a vehiculului dvs.

Când devin disponibile actualizările software?

Actualizările software au loc în mod continuu. În mod implicit, vehiculul dumneavoastră va începe procesul de actualizare de îndată ce o nouă versiune devine disponibilă. Fiți atenți la pictogramele Actualizare de software care vor apărea pe ecranul SYNC®** al vehiculului dvs. pentru informații despre actualizarea dvs.

Voi fi notificat când o actualizare de software este disponibilă?

Da. Veți fi notificat dacă o actualizare este în așteptare și necesită permisiunea dvs. pentru a continua. Dacă o actualizare nu necesită acțiune și se poate întâmpla în fundal, veți fi notificat după finalizarea actualizării.

Veți fi notificat prin sistemul SYNC 4, site-ul web de asistență Ford și în aplicația FordPass.

  • Ecranul SYNC 4 va afișa un mesaj în zona bannerului de sus dacă sunt disponibile actualizări, dacă actualizarea este în curs, dacă actualizarea a avut succes sau dacă actualizarea nu a avut succes.
  • Veți primi notificări push pe dispozitivul pe care îl utilizați pentru a accesa aplicația FordPass®*. FordPass va avea informații suplimentare despre actualizarea software-ului în Centrul de mesaje.
  • Dacă sunteți înscris pentru actualizări de software, dar nu utilizați FordPass, veți primi notificări prin e-mail despre actualizările de software. Puteți vedea detalii actualizate făcând clic pe butonul Spuneţi-mi mai mult din mesajul de e-mail.
  • De asemenea, puteți verifica starea actualizării în Actualizări de sistem din Setări sistem SYNC.

Ce include actualizarea mea?

Puteți verifica ecranul Detalii actualizare din vehicul când o actualizare devine disponibilă. De asemenea, puteți vizita aplicația FordPass și tabloul de bord al contului Ford pentru a vedea detaliile actualizării.

Îmi pot conduce vehiculul în timp ce se realizează actualizarea?

Depinde. Unele actualizări necesită ca vehiculul dvs. să nu poată fi condus pentru o perioadă scurtă de timp (parcat cu contactul decuplat). Dacă acesta este cazul, vă vom anunța din timp, astfel încât să vă puteți pregăti. Consultați „Voi fi notificat când este disponibilă o actualizare de software?” Întrebări frecvente. Pentru a vă asigura că nu veți avea nevoie de vehicul în timpul programului de actualizare, cel mai bine este să vă stabiliți programul recurent la momentul în care știți că nu veți avea nevoie de vehicul (de exemplu, peste noapte, în timpul lucrului etc.). Alte actualizări se completează fără probleme în fundal și nu vor necesita o programare.

Setări de actualizare software

Unde pot găsi informații despre cea mai recentă actualizare de software reușită?

Puteți găsi aceste informații în vehiculul dvs. și autentificându-vă în aplicația FordPass sau în contul Ford.

  • Pe ecranul SYNC al vehiculului dvs., accesați meniul SETĂRI și selectați Actualizări de sistem pentru a afla mai multe.
  • În aplicația FordPass, veți primi o alertă pe ecranul Acasă unde puteți vedea detalii despre cea mai recentă actualizare de software reușită.

De ce trebuie să programez o actualizare?

Unele actualizări necesită ca vehiculul dvs. să nu poată fi condus pentru o perioadă scurtă de timp (parcat cu contactul decuplat), cu o fereastră de doar două minute pentru anulare, dacă aveți nevoie. Când stabiliți un program recurent, vă puteți asigura că aceste tipuri de actualizări vor avea loc atunci când nu veți conduce (de exemplu, peste noapte, în timpul serviciului etc.). Veți primi un memento în vehicul înainte ca actualizarea să aibă loc.

Ce se întâmplă dacă îmi uit programul de actualizare?

Veți primi un memento în vehicul cu până la 24 de ore înainte de ora programată de instalare. Veți avea posibilitatea de a modifica ora programată cu până la două minute înainte de începerea actualizării. Veți vedea, de asemenea, un memento în aplicația FordPass și pe tabloul de bord al contului dvs. Ford.

Îmi pot schimba setările de actualizare software?

Da, dar nu este recomandat. Cu actualizările automate activate, veți avea o experiență de actualizare fără întreruperi și veți primi cele mai recente caracteristici și îmbunătățiri fără a rata niciun pas.

Pot anula o actualizare de software odată ce începe?

Nu, nu puteți anula o actualizare de software odată ce a început.

Cum știu dacă actualizarea mea a avut succes?

Veți fi notificat în vehiculul dvs., în aplicația FordPass, precum și pe tabloul de bord al contului dvs. Ford. Veți vedea o pictogramă „Succes” pe ecranul SYNC al vehiculului dvs.

Actualizări software și Wi-Fi

Ar trebui să mă conectez la Wi-Fi?

Când este necesar pentru actualizare, conectarea vehiculului la Wi-Fi vă poate ajuta să descărcați mai rapid actualizările software. Puteți verifica în aplicația FordPass și pe tabloul de bord al contului Ford dacă este necesar Wi-Fi pentru o actualizare în așteptare.

Mă pot conecta la Wi-Fi public?

Nu acum.

Mai trebuie să fiu conectat la Wi-Fi dacă vehiculul meu are o conexiune celulară?

Când vă actualizați vehiculul, Wi-Fi vă ajută să beneficiaţi de cel mai rapid proces de descărcare. Este posibil ca unele actualizări să poată fi descărcate în vehicul numai prin Wi-Fi, așa că pentru o experiență cât mai simplă, mențineți Wi-Fi activat și conectat oriunde este disponibil. Dacă conectivitatea Wi-Fi este neregulată, există unele actualizări care sunt disponibile pentru descărcare prin conexiunea dvs. celulară. Starea actualizării sistemului dvs. din contul Ford și din aplicația FordPass vă vor anunța în cazul în care este necesară conexiunea Wi-Fi.

Ce trebuie să fac pentru a obține actualizări de software?

Vă recomandăm să stabiliți un program recurent și să vă conectați vehiculul la o rețea Wi-Fi privată utilizată frecvent și care se află în raza de acțiune, pentru a primi actualizări de îndată ce acestea devin disponibile

Depanarea actualizării software

De ce nu am primit o Actualizare de software?

Ar putea fi câteva motive:

  • Este posibil ca vehiculul dvs. să nu suporte actualizări de software. Consultați Manualul proprietarului pentru a verifica din nou.
  • Dacă ați dezactivat Actualizările automate, trebuie să aveți notificările activate pentru a obține actualizări de software.
  • Trebuie să luați măsuri pentru a avansa actualizarea. Verificați ecranul SYNC al vehiculului dvs., tabloul de bord contului dvs. Ford sau aplicația FordPass pentru a vedea dacă aveți o actualizare în așteptare.

De ce mi-a fost anulată actualizarea?

Trei scenarii potențiale ar putea anula o actualizare:

  • Actualizările automate sunt activate, dar nu este setat un program. Când se întâmplă acest lucru, veți fi notificat pe ecranul SYNC al vehiculului dvs. Setarea unui program va declanșa din nou actualizarea.
  • Actualizările automate sunt dezactivate și notificările sunt activate, dar s-a cerut un consimțământ unic care nu a fost oferit. Nu veți fi anunțat dacă se întâmplă acest lucru. Activarea actualizărilor automate va declanșa din nou actualizarea. Contactați Dealerul Ford dacă credeți că ați ratat o actualizare.
  • Actualizările automate sunt activate, dar perioada pentru consimțământ suplimentar a expirat. Când se întâmplă acest lucru, nu veți fi anunțat. Stabilirea unui program va împiedica acest lucru să se întâmple din nou. Contactați dealerul dvs. dacă doriți totuși să actualizați.

De ce nu primesc notificare în mașina mea când este disponibilă o actualizare?

Există câteva motive posibile:

  • Notificările de actualizare automată nu sunt activate. Modificați setările actualizării sistemului.
  • Este posibil ca o actualizare să nu fie disponibilă încă.
  • Este posibil ca vehiculul dumneavoastră să nu fie echipat cu actualizări de software.
  • Vehiculul dvs. este în afara razei Wi-Fi sau rețelei celulare.

De ce nu a început actualizarea mea la ora programată?

Cel mai probabil, cerințele pentru actualizare nu au fost îndeplinite. De obicei, aceasta înseamnă că vehiculul nu era oprit, în parcare sau ușile erau deschise. Veți fi anunțat în vehicul dacă nu au fost îndeplinite condițiile.

De ce am primit o actualizare, dar nu am văzut nicio modificare?

Unele actualizări de software pot fi remedieri minore de erori, care ar putea să nu aibă ca rezultat modificări vizibile ale experienței dvs. de condus.

Voi primi în continuare actualizarea dacă nu mă pot conecta la Wi-Fi?

Dacă nu vă puteți conecta vehiculul la Wi-Fi, unele actualizări se pot descărca prin rețeaua celulară a vehiculului. Cu toate acestea, Wi-Fi ajută la asigurarea celui mai rapid proces de descărcare, așa că, pentru o experiență perfectă, mențineți Wi-Fi activat și conectat oriunde este disponibil.

Notă: Actualizările complete ale hărților vor fi disponibile numai prin Wi-Fi.


*Aplicaţia FordPass, compatibilă cu anumite platforme de smartphone, este disponibilă prin descărcare gratuită. Se pot aplica tarife de mesagerie şi de date.

**Nu conduceţi în timp ce sunteţi distraşi. Folosiţi sistemele cu comandă vocală atunci când este posibil; nu folosiţi dispozitive portabile în timp ce conduceţi. Unele funcții pot fi blocate în timp ce vehiculul este cuplat. Nu toate funcțiile sunt compatibile cu toate telefoanele.

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.