NOUL FORD MUSTANG® GTD

PUTERE SUPERVEHICUL CU MUSTANG SOUL

Ford Mustang® GTD, omologat pentru șosea, pregătit pentru circuit, un supercar veritabil. Motor V8 supraalimentat de 5,2 litri, cu o țintă de peste 800 de cai putereTooltip. Caroserie din fibră de carbon, suspensie semi-activă și sistem de reducere a rezistenței la înaintare. Design Mustang autentic. Puterea unui supercar cu sufletul unui Mustang.

Ford Mustang GTD side view

CRESCUT CU SCOP

CIZELAT PENTRU A EXPLOATA AERUL

Ford Mustang GT Daytona carbon fibre body detail

CAROSERIA DIN FIBRĂ DE CARBON

Utilizarea extensivă a panourilor de caroserie din carbon reduce greutatea, coboară centrul de greutate și îmbunătățește capacitatea de reacție și performanța.

Ford Mustang GT Daytona magnesium wheel

JANTE DIN MAGNEZIU

O combinație ideală de greutate și durabilitate. Roțile Mustang GTD sunt combinate cu anvelope de 325 mm pe față și de 345 mm pe spate. Capabilitate de urmărire și aspect remarcabil.

Ford Mustang GTD with lowered suspension and headlights on

TEHNOLOGIA SUSPENSIEI DE CURSE

Tehnologie de suspensie demnă de a fi afișată electronic ca la curse, suspensie semi-activă și sistem de control hidraulic, vizibile prin lunetă și reglabile. Condu pe pistă Mustang GT Daytona, apoi coboară-l la înălțimea de competiție.

PERFORMANȚĂ NESTĂVILITĂ

Ford Mustang GTD este o super mașină, cu motor V8 cu capacitate de 5,2 l, transmisie cu dublu ambreiaj în 8 trepte, care atinge până la 800 CP. Conceput pentru șosea și pistă, are suspensie inspirată de curse, o aripă spate aerodinamică pentru control și o distribuție a greutății de aproape 50/50 pentru manevrabilitate și performanță excepționale.

Ford Mustang GTD engine

MOTOR ŞI TRANSMISIE

Motorul V8 de 5,2 litri proiectat de Ford Performance, cu transmisie în 8 trepte și dublu ambreiaj, este reglat pentru o putere enormă și atinge până la 800 CPTooltip.

Ford Mustang GT Daytona suspension

SUSPENSIE INSPIRATA DE MASINILE DE CURSE

Suspensia frontală unică asigură o rigiditate laterală îmbunătățită, în special în virajele în care se exercită o forță ridicată asupra centrului de greutate al mașinii. În combinație cu o înălțime de rulare dublă de primă clasă, suspensia Mustang GTD este optimizată pentru a netezi condițiile dinamice atât pe străzi, cât și pe piste.

Ford Mustang GTD dynamic rear wing

ARIPĂ SPATE AERODINAMICĂ

Mustang GTD dispune de detalii tehnologice performante, inclusiv aripa aerodinamică din spate. Acesta conferă forță de apăsare necesară pentru un control deosebit în timpul condusului în viraje și se deschide pentru a reduce apăsarea în cazul condusului în linie dreaptă.

Ford Mustang GTD engine, driveshaft and rear transaxle

APEX- MANIPULARE SCULPTURĂ

Puterea Mustang GT Daytona este transmisă printr-un arbore de transmisie ușor, din fibră de carbon, conectat la un ax posterior cu 8 trepte, pentru o distribuție a greutății de aproape 50/50, determinând o manevrabilitate și o performanță ridicate.

Ford Mustang GT Daytona detail of GTD logo

NU RĂMÂNE ÎN URMĂ

Aplicațiile sunt deschise acum. Perioada de aplicare este scurtă, iar volumele sunt foarte limitate, așa că vă rugăm să vă înregistrați interesul pentru acest supercar exclusivist cât mai curând posibil.

Aplică acum

Pentru piețele europene, Mustang GTD trece în prezent printr-un proces de revizuire (cunoscut sub numele de „omologare de tip”) pentru ca vehiculul să poată fi utilizat pe drumurile publice. Cu toate acestea, dacă acest lucru nu poate fi obținut, Mustang GTD va fi un vehicul numai de pistă pe anumite piețe, vom ține la curent solicitanții admiși pe măsură ce acest process de omologare progresează.

Foloseste linkurile de mai jos pentru a afla mai multe informatii