De ce nu funcţionează localizarea vehiculului meu în aplicaţia FordPass®*?
Dacă locaţia vehiculului dvs. nu se actualizează, nu se afişează locația sau se afişează o adresă incorectă, utilizaţi paşii de depanare de mai jos.
Depanarea problemelor de localizare a vehiculului
Selectaţi una dintre opţiunile de mai jos pentru mai multe detalii.
Locaţia vehiculului nu se actualizează
În cazul în care locaţia vehiculului nu se actualizează:
- Deschideţi aplicaţia FordPass.
- Navigaţi la ecranul principal Vehicul.
- Trageţi cu degetul în jos din partea de sus a paginii pentru a forţa o actualizare a locației vehiculului dvs.
FordPass ar trebui să afişeze mesajul „Actualizat chiar acum” deasupra locaţiei vehiculului dvs.
Notă: Dacă pe ecran nu apare mesajul „Actualizat chiar acum”, acesta este un simptom al unei probleme mai mari, cum ar fi un modem care nu comunică.
Imposibil de localizat vehiculul dvs.
Dacă nu vă puteţi localiza vehiculul, asiguraţi-vă că setările sunt configurate corect:
- Setări locaţie: Permiteţi accesul la aplicaţia FordPass în setările de localizare ale dispozitivului.
- Setări de conectivitate: Activaţi Locaţie vehicul în meniul Setări de conectivitate din vehiculul dvs.
Se afişează locaţia incorectă
În cazul în care locaţia vehiculului dvs. este incorectă, contactaţi un Ghid pentru asistenţă suplimentară.
Dacă paşii de depanare nu au succes sau dacă modemul dvs. nu comunică, contactaţi un Ghid folosind opţiunile Cont > Ajutor din FordPass.
Informaţii suplimentare
De ce nu reuşesc comenzile mele de pornire de la distanţă în FordPass?
De ce comenzile mele de blocare/deblocare nu reuşesc?
*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.