De ce vehiculul meu Ford afișează mesajul „Nicio cheie detectată” atunci când se utilizează Phone As A Key™?
Mesajul „Nicio cheie detectată” înseamnă că vehiculul nu detectează telefonul în interiorul cabinei (în interiorul vehiculului). Utilizează pașii de mai jos pentru a depana.
Depanarea mesajului Nicio cheie detectată
- Apropie telefonul de centrul vehiculului, lângă suportul pentru pahare sau consola centrală (de exemplu, zona cotierei).
- Dacă acest lucru nu funcţionează, închide aplicaţia FordPass®*apoi redeschide-o.
- Opreşte și repornește caracteristica Bluetooth® a telefonului.
- Dacă problema continuă, verifică starea cheii tale utilizând aplicația FordPass.
- Dacă depanarea ta nu reușește, contactează-ne prin Cont > Ajutor pentru asistență suplimentară.
Alte opțiuni de depanare
Dacă întâmpini alte probleme, vizitează folderul cu subiectul Depanare FordPass pentru asistență suplimentară.
Informaţii suplimentare
Care sunt câteva sfaturi de bază pentru utilizarea telefonului ca cheie?
*Aplicaţia FordPass este compatibilă cu anumite platforme de smartphone şi este disponibilă prin descărcare. Se pot aplica tarife de date.